TERMS AND CONDITIONS
1. General provisions and definitions
The Complaints Regulations come into force on 1 7th 2015
Inspection of goods
The customer is obliged to check on receipt of the delivered goods for any visible damage or injury. In the event of damage to the shipment the customer is not obliged to accept the delivery, in which case it must immediately contact the seller richmondcycles.cz (tel. 777 410 029), the non-acceptance of the consignment.
Receipt of goods and agreement with the warranty conditions confirms the customer signing a sales receipt or delivery note when the parcel is delivered to the contracting carrier.
In the event that the customer will accept the goods, but finds any discrepancies between the invoice and the actual delivered goods or consignment invoice is received, it shall immediately inform Mojekolo.cz of this fact. In case you fail to do so, he will not later claim recognized.
Receipt of goods to the complaint
On the complaint will be taken only complete goods or the part, with the accompanying documentation. Complaints goods purchased from the online store www.Mojekolo.cz can be applied only at the address specified billing information.
complaints procedure
If you order as a private person (ie not the company), you are in compliance with the Act no. 367/2000 option to withdraw from the contract within 14 days of receipt of goods. At the company by mutual agreement.
If you decide to do so, please contact us first, preferably by phone (777 410 029) or email (james@richmondcycles.cz) stating the order number, invoice number, date of purchase and your account number. When taking a return in-store repayment will be resolved immediately.
Goods that we sent the carrier and will send them back to our address must be complete (including accessories and all documentation) and in a state in which you accepted on delivery. Goods always good wrap to prevent damage or deterioration in transit to another, or damage to the original packaging.
If the goods are damaged or worn, it can be when returning the goods to take account of his condition. Thus, the refund amount will depend on the amount of wear and tear.
How to return goods
Do not send cash on delivery. Goods then send it to the shop, which brokered the order. The amount will then as soon as we send to your account. For shipments abroad will refund the postage humiliated.
When sending goods back to our address attach the proof of purchase of goods, or a copy (in case of an exchange for a different size) and a completed application for return.
1. Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů
Tento reklamační řád nabývá účinnost 1. 7. 2015
Kontrola zboží
Zákazník je při převzetí povinen zkontrolovat dodané zboží, zda není viditelně poškozené nebo poničené. V případě poškození zásilky není zákazník povinen dodávku převzít, v tom případě musí neprodleně kontaktovat prodejce richmondcycles.cz (tel. 777 410 029 o nepřevzetí zásilky.
Převzetí zboží a souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem prodejního dokladu nebo dodacího listu v případě, kdy je zásilka doručena smluvním přepravcem.
V případě, že zákazník zboží převezme, ale zjistí jakýkoliv nesrovnalosti, mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím nebo se zásilkou fakturu neobdržel, je povinen neprodleně informovat Mojekolo.cz o této skutečnosti. V případě, že tak neučiní, nebude jeho pozdější reklamace uznána.
Přijetí zboží na reklamaci
Na reklamaci bude přijato pouze kompletní zboží či daný díl, s průvodní dokumentací. Reklamace zboží zakoupeného v internetovém obchodě www.Mojekolo.cz může být uplatněna pouze na adrese dle fakturačních údajů.
Postup reklamace
Vrácení zboží
Objednáváte-li jako soukromá osoba (tedy nikoliv na firmu), máte v souladu se zákonem č. 367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. U firem vzájemnou dohodou.
Pokud se k tomu rozhodnete, prosíme kontaktujte nás nejprve nejlépe telefonicky (777 410 029) nebo e-mailem (james@richmondcycles.cz) s uvedením čísla objednávky, čísla faktury, data nákupu a Vašeho čísla účtu. Při odběru a vrácení zboží v kamenné prodejně bude vratka vyřešena okamžitě.
Zboží, které jsme vám zaslali přepravcem a budete je zasílat zpět na naši adresu, musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Zboží vždy dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození či jinému znehodnocení během přepravy nebo poškození původních obalů.
Pokud bude zboží poškozené, nebo opotřebované, lze při vrácení zboží přihlédnout k jeho stavu. Vracená částka tedy bude záviset na množství opotřebení a poškození.
Jak vrátit zboží
Neposílejte zboží na dobírku. Zboží následně zašlete na adresu prodejny, která objednávku zprostředkovala. Částku Vám pak v co nejkratší lhůtě odešleme na Váš účet. U zásilek ze zahraničí bude vrácená částka ponížena o poštovné.
Při zaslání zboží zpět na naši adresu přiložte ke zboží doklad o koupi, nebo kopii (v případě výměny za jinou velikost) a vyplněnou žádost o vrácení zboží.
SHIPPING POLICY
Please note that the Trek Bicycle Company does not allow postage of bikes. Therefor, if you purchase a bike from Richmond Cycles then it must be collected at the shop. This is to ensure the bike is professionally built and custom set-up to fit your exact cycling needs.
- The Complaints Procedure applies to online store www.richmondcycles.cz and was prepared in accordance with the provisions of Law no. 89/2012 Coll., The Civil Code and the Act no. 634/1992 Coll., On consumer protection, as amended (hereinafter " Act ") and applies to consumer goods (the" goods ") in which they are applied within the warranty period Buyer's rights from liability for defects (the" Complaint ").
- This Complaints Procedure is an integral part of the Terms and Conditions
- "Consumer contract" is a contract purchase, contract for work or other contracts, if the parties are on the one hand and consumers on the other supplier.
- "Seller" is the company James Gunn Richmond, Address: Jana Masaryka 293/29, Vinohrady 120 00, ICO: 04081412. Business operating address: Americka 12, Vinohrady, 120 00, Prague 2, Prague.
The customer in our online store is the "buyer". The warranty period starts on receipt of goods by the Buyer. The warranty period is 24 months, with the exceptions provided by law and the extended warranty on certain products from the manufacturer that we resell. The warranty period is extended by the period during which the goods in the complaint. In the case of exchange of goods, or ifpart of the product has been replaced then the new guarantee will be issued from this period for this product respectively. This new part, again from the receipt of new things, respectively. things with a new component. - The warranty does not cover wear and tear caused by normal use.
- At the request of the consumer, the seller must provide a guarantee in writing (warranty). Permitted by the nature of things, instead of the warranty certificate it is sufficient to give the buyer a proof of purchase which contains the specified information (receipt). The warranty certificate must contain the name and surname, name or trade name of the seller, identification number, registered office, if a legal person, or residence, if a natural person. If it is with regard to the guarantee needed, the seller in the warranty or manual in an understandable way to explain the contents of warranty, indicating its scope, conditions, validity period and how it is possible to assert claims arising from it.
- Conflict with the contract
In the event that the matter on receipt by the buyer is not in conformity with the contract (hereinafter referred to as "conflict with the contract"), the buyer has the right to the seller free of charge and without undue delay, put in accordance with the purchase agreement, and according to the buyer, either exchanging or repairing; unless such a procedure is not possible, the buyer may request a reasonable discount on the price or withdraw from the contract. This does not apply if the buyer about the conflict with the contract knew or conflict with the contract he has caused. Conflict with the contract, which will take effect within six months of the takeover is considered a contradiction existing in its takeover, if not in the nature of things or if it is proven otherwise. Conformity with the contract, in particular means that the thing sold has the quality and properties required by the contract, the seller, manufacturer, or a representative, or on the basis of their advertising expected, or the quality and possess properties that are of the same kind that meets the requirements of regulations in the appropriate quantity, measure or weight and corresponds to the purpose for which the seller says things or for that matter normally used. - The consumer is entitled to withdraw from the contract in all cases provided by law. The withdrawal is effective against the Seller from the moment he delivered a statement on the Buyer's withdrawal, provided that all necessary legal requirements are in place. In case of cancellation due to the exercise of rights arising from liability for defects, the buyer returns the transaction which the Seller gave him only to the extent that it is in the situation objectively possible.
- The consumer has the guarantee:
- if it is a removable defect, the right to free, fair and timely removal of defects. Also the right to replace the defective goods or defective parts, if this is not due to the nature of the defect disproportionate, and if such a procedure is not possible, the right to a reasonable discount on the purchase price or withdraw from the contract is viable.
- in the case of irremovable defect preventing proper use of goods, replacement of the defective goods or to withdraw from the contract.
- in the case of removable defects occurring in greater numbers and repeatedly preventing proper use of goods, replacement of the defective goods or to withdraw from the contract. For the re-occurrence of the defect to be considered if the same defect preventing proper use, which was under warranty for at least twice removed, occurs again. Higher number of defects means, if the thing at the same time at least three defects preventing its proper use.
- in the case of other irremovable defects and does not require the exchange of things, the right to a reasonable discount on the purchase price or withdraw from the contract
- The rights from liability for defects are applied in principle by the seller, in which the matter was purchased (not the manufacturer or importer), on the premises James Gunn Richmond, Address: Jana Masaryka 293/29, Vinohrady 120 00, ICO: 04081412. Business operating address: Americka 12, Vinohrady, 120 00, Prague 2, Prague. .
- The buyer is entitled to request warranty service at authorized service centers, the list of which is attached to the documentation for the goods, or it shall notify the seller to buyer inquiries.
- The Seller or its authorized employee decides on the claim immediately, in complicated cases within 3 working days. This period does not include reasonable time depending on the type of product or service required for expert assessment of the defect. Claims, including the removal of defects must be settled without undue delay , within 30 days of the complaint, if the seller and buyer agree upon a claim for an extended period - such extension shall not be for an indefinite or excessively long time. In the settlement of a claim the seller must inform the buyer - until then it is considered that the claim has not been settled.
- After the deadline for settling a claim if the claim has not been settled, it is considered that the condition of things actually existed and the Purchaser shall be accorded the same rights as if it were a removable defect.
- In situations where it is necessary to send goods to the Seller or the service center, the Buyer in its own interest leads the goods to be packed in appropriate and adequately protected packaging material, satisfying the demands of transport fragile goods including all accessories necessary to assess the defect and identified the consignment appropriate symbols. We recommend the buyer to insure the package goods.
- The Seller or designated service center gives the buyer a written confirmation of when the claim is filed, what its content is, what method of claim handling is required, and this e-mail immediately after receipt of the complaint or immediately in case of personal delivery; further then immediately issue a written confirmation of the settlement of the claim, stating the manner of its execution and end date, or a written justification for rejecting the claim. After proper handling complaints prompt the buyer to take over the repaired goods in an agreed manner, ie. usually by phone, SMS or mail to the address provided.
- The claim for liability of the seller for defects expires if the defect resulted from improper installation or improper putting goods into operation, as well as improper handling, ie. Especially when using goods in conditions that do not match their parameters parameters set out in the documentation for the goods if such circumstances have influenced the formation of defects.
- During any visit to a service technician at the Purchaser recommend Buyer requires the service technician in the event that such a service technician done alone copy of the protocol of identified defects and form their removal, and in case of appearance of other defects in products, and to determine the warranty period . In case of withdrawal from the contract or obtain discounts on the purchase price is appropriate refund to the buyer without delay of his choice, either by bank transfer, in cash handed over to the cashier at the company headquarters or at any of the establishments.
- The buyer has the right to compensation for necessary expenses related complaints (especially postage to pay when sending the goods claimed). In case of withdrawal from the contract because of defects to the consumer is also entitled to reimbursement of costs incurred for such withdrawal. Costs associated with the transport of goods to the customer after the settlement of a claim are paid by the seller.
- Upon delivery of the goods claimed by the customer in person to the address of the complaint report issued immediately against delivery. Upon delivery of the goods claimed courier complaint protocol will be sent immediately to the email address specified by the customer, but not later than 3 working days from receipt of the goods claimed by transport services.
The Complaints Regulations come into force on 1 7th 2015
Inspection of goods
The customer is obliged to check on receipt of the delivered goods for any visible damage or injury. In the event of damage to the shipment the customer is not obliged to accept the delivery, in which case it must immediately contact the seller richmondcycles.cz (tel. 777 410 029), the non-acceptance of the consignment.
Receipt of goods and agreement with the warranty conditions confirms the customer signing a sales receipt or delivery note when the parcel is delivered to the contracting carrier.
In the event that the customer will accept the goods, but finds any discrepancies between the invoice and the actual delivered goods or consignment invoice is received, it shall immediately inform Mojekolo.cz of this fact. In case you fail to do so, he will not later claim recognized.
Receipt of goods to the complaint
On the complaint will be taken only complete goods or the part, with the accompanying documentation. Complaints goods purchased from the online store www.Mojekolo.cz can be applied only at the address specified billing information.
complaints procedure
- Contact us by phone or e-mail (tel.:777 410 029, email: james@richmondcycles.cz)
- If you want to claim the goods bought in the online store richmondcycles.cz, send or otherwise deliver the goods together with a copy of proof of purchase (invoice) and a detailed description of the defect to the address of the company.
- The goods must be sent in its original packaging or transport packaging satisfactory because the supplier is not liable for any mechanical damage before accepting the goods.
- Furthermore, the customer must produce defective goods cleaned, dried, freed from all impurities and sanitized.
- Seller is entitled to refuse to accept a complaint procedure products which will meet the above principles of general hygiene.
If you order as a private person (ie not the company), you are in compliance with the Act no. 367/2000 option to withdraw from the contract within 14 days of receipt of goods. At the company by mutual agreement.
If you decide to do so, please contact us first, preferably by phone (777 410 029) or email (james@richmondcycles.cz) stating the order number, invoice number, date of purchase and your account number. When taking a return in-store repayment will be resolved immediately.
Goods that we sent the carrier and will send them back to our address must be complete (including accessories and all documentation) and in a state in which you accepted on delivery. Goods always good wrap to prevent damage or deterioration in transit to another, or damage to the original packaging.
If the goods are damaged or worn, it can be when returning the goods to take account of his condition. Thus, the refund amount will depend on the amount of wear and tear.
How to return goods
Do not send cash on delivery. Goods then send it to the shop, which brokered the order. The amount will then as soon as we send to your account. For shipments abroad will refund the postage humiliated.
When sending goods back to our address attach the proof of purchase of goods, or a copy (in case of an exchange for a different size) and a completed application for return.
1. Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů
- Tento reklamační řád platí pro internetový obchod www.richmondcycles.cz a byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).
- Tento reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek
- „Spotřebitelská smlouva“ je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.
- „Prodávající“ je společnost James Gunn Richmond sídlo: Jana Masaryka 293/29, Vinohrady 120 00, IČO 04081412,
- Zákazníkem našeho internetového obchodu je „Kupující“. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného povolání, a kupující spotřebitel. Záruční lhůta začíná běžet převzetím Zboží Kupujícím. Záruční doba činí 24 měsíců s výjimkami stanovenými Zákonem. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v reklamaci. V případě výměny zboží, anebo byla-li vyměněna součástka výrobku, začne běžet nová záruční doba k danému výrobku, resp. k jeho nové části, znovu od převzetí nové věci, resp. věci s novou součástkou.
- Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
- Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující uvedené údaje (paragon). Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, IČO, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Pokud je to s ohledem na poskytovanou záruku potřebné, prodávající v záručním listě nebo návodu k obsluze srozumitelným způsobem vysvětlí obsah poskytované záruky, uvede její rozsah, podmínky, dobu platnosti a způsob, jakým je možno uplatnit nároky z ní plynoucí. V záručním listu prodávající zároveň uvede, že poskytnutím záruky nejsou dotčena práva kupujícího, která se ke koupi věci váží. Nesplněním povinností týkajících se vydání záručního listu není platnost záruky dotčena.
- Rozpor s kupní smlouvou
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. Shodou s kupní smlouvou se zejména rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. - Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací kupující plnění, které mu poskytl Prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.
- Spotřebitel při uplatnění záruky má:
- jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
- jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
- jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje zejména, jestliže stejná vada bránící řádnému užívání, jež byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, se vyskytne znovu. Větším počtem vad se rozumí, má-li věc současně alespoň tři vady bránící jejímu řádnému užití,
- jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
- Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují zásadně u prodávajícího, u něhož byla věc zakoupena (nikoli u výrobce či dovozce), a to na provozovnách Richmond Cycles Praha: James Gunn Richmond, Address: Jana Masaryka 293/29, Vinohrady 120 00, ICO: 04081412. Business operating address: Americka 12, Vinohrady, 120 00, Prague 2, Prague. V případě, že Kupující využije svého práva vyžadovat odstranění vad Zboží opravou a v záručním listu je pro účely záručních oprav Zboží určený podnikatel odlišný od Prodávajícího, jehož sídlo či místo podnikání je ve stejném místě jako v případě Prodávajícího nebo v místě pro Kupujícího bližším (nedodržení této podmínky má vliv pouze na posouzení nákladů spojených s reklamací jako nutných – viz níže), uplatní Kupující právo na záruční opravu u podnikatele uvedeného v záručním listu. Tyto informace lze případně nalézt také v dokladu, který nahrazuje záruční list, případně ji sdělí Prodávající na dotaz Kupujícího (emailem na reklamace@mojekolo.cz)
- Kupující je oprávněn vyžadovat záruční opravu v autorizovaných servisních střediscích, jejichž seznam je přiložen k dokumentaci ke Zboží, případně jej sdělí Prodávající na dotaz Kupujícího.
- Prodávající či jeho pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou po uplatnění reklamace na delší lhůtě - takové prodloužení nesmí být na dobu neurčitou nebo nepřiměřeně dlouhou. O vyřízení reklamace musí prodávající kupujícího informovat - do té doby se má za to, že reklamace vyřízena nebyla.
- Po uplynutí lhůty k vyřízení reklamace v případě, že reklamace vyřízena nebyla, se má za to, že vada na věci skutečně existovala a Kupujícímu se přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
- Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu nebo servisnímu středisku, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a to včetně veškerého příslušenství nutného k posouzení vady a označí zásilku příslušnými symboly. Doporučujeme kupujícímu balík se zbožím pojistit.
- Prodávající nebo určené servisní středisko vydá kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován, a to emailem bezprostředně po přijetí reklamace či ihned v případě osobního předání; dále potom bezodkladně vystaví písemné potvrzení o vyřízení reklamace, kde uvede způsob jejího vyřízení a datum ukončení, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Po řádném vyřízení reklamace vyzve kupujícího k převzetí opraveného zboží dohodnutým způsobem, tzn. obvykle telefonicky, SMS, případně mailem na uvedenou adresu.
- Nárok na uplatnění odpovědnosti prodávajícího za vady zaniká v případě, že vada vznikla následkem neodborné montáže nebo neodborného uvedení Zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke Zboží, pokud takové okolnosti měly vliv na vznik vady.
- Při jakékoli návštěvě servisního technika u Kupujícího doporučujeme Kupujícímu vyžadovat po servisním technikovi, pro případ, že by tak servisní technik neučinil sám, vyhotovení protokolu o zjištěných závadách a formě jejich odstranění, a to pro případ projevení se dalších závad na zboží a pro určení záruční lhůty. V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena Kupujícímu bez zbytečného odkladu dle jeho volby, a to buď převodem na bankovní účet, předána v hotovosti na pokladně v sídle společnosti nebo na některé z provozoven.
- Kupující má právo na náhradu nutných nákladů spojených s reklamací (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží). V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů vynaložených na toto odstoupení. Náklady spojené s přepravou zboží k zákazníkovi po vyřízení reklamace jsou hrazeny prodávajícím.
- Při doručení reklamovaného zboží zákazníkem osobně na adresu provozovny bude vydán reklamační protokol okamžitě proti převzetí zboží. Při doručení reklamovaného zboží přepravní službou bude reklamační protokol zaslán bezodkladně na elektronickou adresu uvedenou zákazníkem, nejpozději však do 3 pracovních dnů od převzetí reklamovaného zboží od přepravní služby.
Tento reklamační řád nabývá účinnost 1. 7. 2015
Kontrola zboží
Zákazník je při převzetí povinen zkontrolovat dodané zboží, zda není viditelně poškozené nebo poničené. V případě poškození zásilky není zákazník povinen dodávku převzít, v tom případě musí neprodleně kontaktovat prodejce richmondcycles.cz (tel. 777 410 029 o nepřevzetí zásilky.
Převzetí zboží a souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem prodejního dokladu nebo dodacího listu v případě, kdy je zásilka doručena smluvním přepravcem.
V případě, že zákazník zboží převezme, ale zjistí jakýkoliv nesrovnalosti, mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím nebo se zásilkou fakturu neobdržel, je povinen neprodleně informovat Mojekolo.cz o této skutečnosti. V případě, že tak neučiní, nebude jeho pozdější reklamace uznána.
Přijetí zboží na reklamaci
Na reklamaci bude přijato pouze kompletní zboží či daný díl, s průvodní dokumentací. Reklamace zboží zakoupeného v internetovém obchodě www.Mojekolo.cz může být uplatněna pouze na adrese dle fakturačních údajů.
Postup reklamace
- Kontaktujte nás telefonicky nebo mailem (tel.:777 410 029, mail: james@richmondcycles.cz)
- Pokud chcete reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě Mojekolo.cz, pošle nebo jiným způsobem doručí zboží spolu s kopií dokladu o koupi (fakturou) a podrobným popisem závady na adresu firmy.
- Zboží je nutné zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
- Dále je zákazník povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, vysušené, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.
- Prodejce je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny.
Vrácení zboží
Objednáváte-li jako soukromá osoba (tedy nikoliv na firmu), máte v souladu se zákonem č. 367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. U firem vzájemnou dohodou.
Pokud se k tomu rozhodnete, prosíme kontaktujte nás nejprve nejlépe telefonicky (777 410 029) nebo e-mailem (james@richmondcycles.cz) s uvedením čísla objednávky, čísla faktury, data nákupu a Vašeho čísla účtu. Při odběru a vrácení zboží v kamenné prodejně bude vratka vyřešena okamžitě.
Zboží, které jsme vám zaslali přepravcem a budete je zasílat zpět na naši adresu, musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Zboží vždy dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození či jinému znehodnocení během přepravy nebo poškození původních obalů.
Pokud bude zboží poškozené, nebo opotřebované, lze při vrácení zboží přihlédnout k jeho stavu. Vracená částka tedy bude záviset na množství opotřebení a poškození.
Jak vrátit zboží
Neposílejte zboží na dobírku. Zboží následně zašlete na adresu prodejny, která objednávku zprostředkovala. Částku Vám pak v co nejkratší lhůtě odešleme na Váš účet. U zásilek ze zahraničí bude vrácená částka ponížena o poštovné.
Při zaslání zboží zpět na naši adresu přiložte ke zboží doklad o koupi, nebo kopii (v případě výměny za jinou velikost) a vyplněnou žádost o vrácení zboží.
SHIPPING POLICY
Please note that the Trek Bicycle Company does not allow postage of bikes. Therefor, if you purchase a bike from Richmond Cycles then it must be collected at the shop. This is to ensure the bike is professionally built and custom set-up to fit your exact cycling needs.